Bence ne onlar anne baba ne de sen kız yerine geçebilirsin gecmeyelimde zaten herkes olduğu yerde güzel.. kayinpederim de kaynanamda iyi cok şükür ama ikiside oğullarına göstermelik iyiler.. oğullarının eşiyim diye oğullarını kaybetmemek adına iyi geçinmek zorundalar.. yapmaciklik okadar yüzlerinden belli oluyor ki oğullarının gözlerinin içine baka baka bak oğlum ben karınla ilgileniyorum benden soğuma sakın ben iyiyim eşin bana soğuk yapıyor algısını yarattıkları cok belli.. oyuzden onlar kaynana kayınpeder bende gelinim fazlası olamaz olmasını da istemem kesinlikle ✋