Mirac_bbk Aynen canım. Nedense erkek tarafında bir düşüncesizlik oluyor daha da beteri hep kendilerini düşünüyorlar. Onun dışında her şeyleri lafta, bir şey lazım mı bir ihtiyacınız var mı falan sözde soruyorlar ama evimde bir çay kaşıkları Yok. Ben de artık onlardan hiç bir şey beklemiyorum ama onlar da benden beklemesin diyorum. Ha küs müyüz değiliz, telefonla görüşürüz konuşuruz ama madem o samimiyeti kuramadılar o zaman ağızlarından çıkan lafı da iki kere düşünecekler bu saatten sonra. Bazen dışardan görene ay ne kadar gaddar, soğuk gibi geliyor ama bir de yaşanmışlıklar var. Bazı şeyler unutulmuyor maalesef. Ben de isterdim her şeyimi paylaşabileyim, dertleşebileyim, rahat edeyim ama benim vicdanım rahat. Aynı yakınlığı göremeyip bir de üstüne artniyet görünce aynı samimiyeti kuramıyorsun kurmak da istemiyorsun zaten. Böyle daha rahat kafam. Her şeyi en son ben duyayım en son ben bileyim gerek Yok çok içiçe olmaya.