Ay zaten birakin, benimle sohbet bile etmiyorlar,, düsünün ı kadar uzaktan geliyorum, onların kahvesini, cikolatasini,ivir zivir birsürü hediye getiriyoruz.. onlardan tsk bile gelmiyor.. benim kizdigim nokta birde ben acik bir bayanim, esim beni böyle taniti böyle de kaldim degismedim.. acik dediysemde ortamlara ayak uydururum göze gelmeyi sevmem.. neyse kayinpeder ilk gelin oldugumda esime söylemis, ben Türkiye de izinde böyle gezsin istemiyorum demis.. baktim esim bana indirek tavır yapiyor bune kollarin acik su bı, dedim ben bunlari hep giyiniyom sorun ne kavga ariyor gibisin.. sonra itiraf etti babam istemiyor diye bende carsiya gittim kendime up uzun kapali bir elbise aldım.. kayinbabam o gün ilk kez iyi iyi böyle gezin dedi.. sonra eltimi gelin altilar kiz türbanli.. kayinim kiza türbani indir demis,, kiz sonra türbani infirmekle kalmadi,, askili, mini etek evde kayınbaba varken pis hareketler saygisiz , koltukta uzaniyor peder iceri giriyor birde onu oksuyor👎Ben bacaklarimi bile üstüste atmam saygidan.. ben yurtdışında büyüdüm ama terbiye, ve saygida kusur etmem.. bana hersey 🚫 yasak 🚫 o kapali geldi yaptiklari ile bastaci.. birde kayinpeder ile cok sıkı fıkı, ne demek karnini oksamasi filan cok tuhafima gitti🙃🙃😇😇basima agrilar giriyor onlari öyle görünce