Zeynepmiraa Bende sizdenim✋🏻 Hoşlanmıyorum ellenmesinden samimi gelmiyor bir de uzakta olan eş dost akraba karnını çek fotoğraf yolla vs diyor iyice sinirlerim hopluyor
etugce Zeynepmiraa bana da düşünce olarak garip geliyor işte, neyseki yalnız değilmişim 🙈 herkes çok hrvesli olur hep o noktada kendimi sorgulattı bana
etugce Mom72626 hah işte benim de bahsetmek isyediğim buydu asljnda kıskançlık gibi bir şey değil bu, benim ve eşimin derken kişisel alan tanınmama durumundan bahsediyordum görür görmez kamuya açık göbek olarak görüp elleri uzatmak 🤓
aylaacetin etugce aynen öyle. Ya bide mesela dokunuyolar o an hareket etmiyo hissetmiyon işte çek elini dimi dokunmak için dokunuyolar ona sinir oluyorum seviyo gibi yapıyolar falan göbek işte neyini seviyon 😂 bende oğlak burcuyum bana dokunulmasını hiç sevmem sadece eşim dokunsun isterim burçtan mı kaynaklı bilmiyorum 🤷🏼♀️ El şakalarını falanda hiç sevmem ablamla bu yüzden hep tartışmışızdır 😃
etugce efsanee_ hahaj ya omu kişisel alan olarak yazmak istedim ama uzun uzun anlatmamak için kısalttım, aonuçta onun ve benim çocuğum 🤓 her görenin böyle ayy hamile misin diyip göbeğe dokunma isteğini yadırgıyorum, kişisel alana müdahale gibi geliyor 🙈
efsanee_ etugce tabi canım senin tercihin herkes farklı. bende gözle incelenmesinden çok rahatsız oluyorum mesela 😁
Zeynepmiraa etugce yalnız değilsin canım merak etme içgüdüsel birşey sanırım bilmiyorum bebeğim karnımda çünkü çıksın abartmadan sevin karnı sevmek nedir 😂
Hazaldalilar Rabia2019 Başak Burcu’yum bir çok takıntım var doğru 😂 ama sevdiğim insanların dokunmasından rahatsız olmam tekme atıyor mu diye tetikte bekliyorlR 😂
Hazaldalilar Rabia2019 Eylül ayı dimi benim kızda analı kızlı didişiriz artık Allah yardımcın olsun titizlik konusunda kafayı yiyebilirsiniz 😂
Rabia2019 etugce işte insanın hassas noktası olunca😂😂 hamile kaldığımı öğrendiğim an allahım nolur Başak olmasın diye korka korka hesapladım ve sonuç😂😂
etugce Rabia2019 valla benim eşimden önceki sevgilim başaktı benim erkek versiyonumdu 1 kere bile kavga etmedik, ikimizde işe ağırlık verince ayrıldık. Burçlar evet etkili ama ortam da etkiliyor insanı ister istemez gönlüne göre olaun ☺️
etugce Rabia2019 21+3 eylül 30 dedi doktor ama geç döllenme vardı yakaldı önden gidiyor dedi tarihi önde olabilir dedi ondan başak olacak diye bekliyorum 😁40 kere dersek olurmuş 😜