Rabia2019 ben bulaşık makinasına bile çatal kaşıkları ayrı göze diziyorum eşim de biliyor huyumu o da öyle yerleştiriyor, kıyafetlerim renk tonuna göre sıealıdır, kitaplar vs
Şimdi çocuk kıyafetlerini 0-1, 1- 3 3-6 ay diye ayırp kısa kollu zıbın, uzun kollu yok alt üst takım diye ayırıp dizdim 🙈 her şey yerli yerinde çok güzel geliyor