Hanımlar nasılsınız?sizinle geçen gün gittiğim bir profesör ile olan konuşmamdan bahsedeceğim.tabiri caizse beni haşladı hayır sanki ben durumdan çok memnunum tabi ki sorun kilo bana doğuma kadar sadece 8kilo al diyor diyetisyenime bu durımu anlatımca o da çark etti daha önce 11kilo diyordu şimdi de 7 olmalı vs diyor napsam bilemedim