Pelin86 Mavispembis1_ canim ben normal sekilde yiyorum çok dikkat etmiyorum ama gece 10dan sonra hif bisey yemiyorum gece beslenmesi yok yani normsldede böyleyim ćok rahatsiz oluyorum Hareketliyimdir yürüyüş ysparsan çok kilo almiyorsun bide zaten kilolu insanlar cok kilo almiyolar hamilelikte zayiflar gibi degiliz
Mavispembis1_ Pelin86 inşallah çünkü çok zorlar büyük ihtimalle kilo daha da alırsak. İlk haftalarda yürüyüş yapıp yapmama konusunda kararsızım ben ya 🤯
Pelin86 Mavispembis1_ hamile göbegi 7ayda anca belli oluyor 😂😂😂yani beni kimse anlamadi bi zamana kadar komsular arkadaslar dahil sacimi boyamadigim için beyazlar saha kalkmiş durumda ondan bide migden buyumuş diyolar hsmile oldigumu söyleyince şok oluyolar🙈🙈🙈😂
Ilkheyecanim Mavispembis1_ bende 85 kiloyla hamile kaldım kese görünmesindede kalp atışında da hiç bi problem yaşamadım ilk 3 ay mide bulantısından 5 kilo vermiştm şuan 30. Haftadayım hamile kaldım kiloma geldim kiloyla alakalı sadece doğumda sıkıntı yaşanıyo sanırım ultrason da bi skıntı yaşamadım
Merveplnc Mavispembis1_ neye canım anlamadım kilomu duymasınaysa ilk defa öğrendi doktorda tartılınca😂😂 günlerce güldü eşim sever komiklik yapmayı o nasıl kilo diye hala güler aklına gelince ama hiç aksi birşey söylemez çok destekçi aksine sen yapabilirsin diye doğumdan sonrası için spor salonumu bulduk bile sabahları annemle birlikte bakıcaklar bende spora gidicem inşallah en büyük destekçim rabbim eksikliğini göstermesin😂🥰
Mavispembis1_ Merveplnc 😂😂😂 sanırım benimki de ilk defa duyacak kilomu 😁 gerçi görünen köy kılavuz istemez de ama işte 😁😁 Allahtan anlayışlı eşlerimiz var ya 😁
Mavispembis1_ Tiredmother bende inşallah o zamanları görürüm 🤲🏻 Sizde sağ Salim kavuşun yavrunuza inşallah doğumunuz çok kolay olur inşallah 😊
Merveplnc Mavispembis1_ ama çok komik oluyor ya tabii ki farkındalar kilomuzu ama adam şok o nasıl kilo diye 😂😂 bazen üzülüyorum böyle durgunlaşıyorum özellikle kıyafet alırken gel çıkalım diyorum hamilelikle birlikte sürekli beni seviyomusun diyorum oda anlıyor üzüldüğümü ben seni kilolusun diye sevmicekmiyim böyle şeyler düşünme benide üzüyorsun diyo ama hormonlarla birlikte insanın aklına geliyor saçma düşünceler 🙄 ama ilk duyduğu an gözümün önünden gitmiyor ya harika bir komedi oldu😂😂😂😂
Mavispembis1_ Merveplnc tahmin edebiliyorum 😁😁 hem bizi sevmek zorundalar bebelerini taşıyoruz değil mi 😁 herşey hep böyle güzel gülücüklerle anılsın inşallah ☺️ Enerjiniz taaaa buraya geldi 😘
sydtns Hamile olduğumu öğrendiğimde 100 kiloydum 😫 28. Haftadayım 107 oldum. 6. Haftada kese göründü 8 de kalp atışını duyduk karından. Şimdiye kadar bir sorunumda olmadı. Evet kilo iyi birşey değil ama yapacak birşey yok :)
Mavispembis1_ sydtns oh çoğalıyor ne güzel ☺️ Sanki herkes 38 beden hamile kalmak zorunda algısını yarıyoruz oh mis. 🙊😁 tabi iyi birşey değil ama ne yapalım isteyen o kadar kişi var ki Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın öyle yada böyle. İnşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız 🤲🏻
Merveplnc Mavispembis1_ hayat bunlara kafa takmayacak kadar güzel şeyler veriyor bize kuzum ya bir kere anne oluyoruz içimizde küçük bir canlı 🥰🥰🥰 onu hissetmek geliceğini bilmek sabretmek hafta hafta sayıyoruz😍 kiloda neymişş başkaa dert vermesin rabbimmm 👍🏻👍🏻👍🏻
Camlicagizem Mavispembis1_ Olabilir☺️ yeni öğrendiniz sanırım sağ Salim kucağımıza alırız inşallah hepimiz bi avazda🙏🏼
sydtns Mavispembis1_ valla dün gelinim doğum yaptı 45 kiloydu 72 kiloyla girdi onlar daha beter 😄 boşvern milletin dayatmalarını sizin sağlığınız sıkıntı olmasın bebeklerimiz iyi olsun gerisi çokta umrumuzda olmamalı
Mavispembis1_ Camlicagizem evet daha 3 haftalıkmış 2 gün önce öğrendim 😊 Allah herkesin gönlüne göre versin amin inşallah 🤲🏻
Camlicagizem Mavispembis1_ Amiinn🙏🏼 Yaa daha çok yeniymiş 🤗 ALLAH kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼
Nuray29 93 ile hamile kaldım. 29\6 hamişim 97 kiloyum şu anda...inşallah kilo almam ya boyum kısa olunca kötü hissediyorum kendimi...