Merhaba hanımlar Rabbim önce bebeklermizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.ben de böyle bi başlık arıyordum.sanki herkes Ebru Şallı ben anlamıyorum 38 kiloyla hamile kalıp 52 kiloyla hamile kalıp 8-9 kilo alanları ben de yeni hamileyim ve çok özen gösteriyorum ama bacaklarım kalın resmen toto basen bacağım .bazı yerlerde okudum ekmek yemiyorlarmış.hoş ben sadece tam tahıl 3dilim yiyorum daha şimdiden 1kilo aldım8+3 deyim. Ha aşermiyor düzenli yiyorum ama ikidir kanama yaşadığım Çok hareket edemiyorum.sizin beslenmeniz nasıl???