Kızlar, size bakınca çok acele etmişim galiba diyorum 🙈 şubat ayında e bebekteki indirimden her şeyi tamamladım. 1 senelik deterjanı şampuanı bile tamam bezlerinide aldım baya. Cumarteside gidip odasını alıyorum geriye hiç eksiğim kalmıyor. Galiba baya tez canlıyım. 27 haftalığım ve 12 kilo aldım inanın yememde hiç bir değişiklik yok ama nasıl aldım bu kiloyu. Ellerim ayaklarım çok şişiyor birde bitmek bilmeyen mide krampları. Hepimiz hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza alırız inşallah 😘😘😘