Tubabulat2018
Tubabulat2018 son 89 gün kaldı. Valla giyim konusunda herşeyi aldım. Hastane çıkışı olsun. Zıbınlar olsun. Büyük işleri sona bıraktım.
Her yemekten sonra şişlik var. Yürüyüş yapınca iyi geliyor. Çokta ayakta duramıyorum. Topuklarım ağrıyor. Belkide Demir hapı içiyorum. Ondan da şişlik olabilir. Ama Allah’a şükür. 3,4 ayı atlattıktan sonra daha kolay geliyor. Bazı şeyler. Plasenta durumum vardı. Bebeğimin eşi aşağıdaydı. Allah’a çok şükür yukarıya çıktı. Yani kasıklarımdaydı. Aşağıdaydı üste çıktı. Zor geçti. 6 Aylık oldum. Ama bence herşeyin bir anlamı var diye düşünüyorum. Allah Herkese bu duyguyu yaşattırsın. Sağlıklı sıhhatli bir şekilde bebeklerinizi kucağınıza almayı nasip etsin