Zeyni valla canım prima aldım bi zahmet pişmesin popişine en kalitelisini alıyorum. Şaka bi yana 2 den bir paket 3 ve 4 ten ikişer paket aldım. Bez aman aman fazla değil. Geri kalan her şeyi fazlasıyla aldım onlarıda en iyisini aldım hepsi unibaby. Kıyafetler tamam araba tamam odayıda bu hafta alıyorum hatta hastane hediyeliklerim bile tamam🙈