Fatiheren_61 canim 17+6yiz. 3 doktor erkek dedi bi tanesi kiz dedi hala renkli bisey almadik beklemedeyiz. Bulantilar azaldi gobus cikti en guzel donemler bu gunler sanirim🤗 3 kilo aldim doktor cok fazla alma ayda 1 kilo almaya gayret et dedi. Ne istesem yemem mi lazim yoksa kendimi biraz kismam mi lazim emin olamiyorum. Ama Ekim Annesi olmak bi mutluluk bence cunku hayirlisiyla guzel zamanda dogacak evlatlarimiz inss🙏🏻🙏🏻