17+4 ten herkese merhaba 🙋🏼♀️ Kilo konusunu hiç açmayayım 🙈 geçen haftalar da bende sanki biraz hissediyordum gibi ama şimdi hiç yok bende endişeliyim Pazartesi sağlık ocağında kalp atışını dinledik ama işte kötü senaryolar aklımda hep 🥺 haftaya Cuma kontrol var geçen kontrolde doktorumuz erkek gibi ama göremiyorum sadece tahmin dedi bakalım bu sefer ne dicek en ufak bir işte yürüyüşte belim kalçalarım ağrıyor bugün de göğüs uçlarım sızlıyor bizde durumlar böyle 🤰🏼