Rukkos BiZde oğlumla 20+6 olduk 😊 bugün doktora gittik 376 gr olmuşuz. Ekimin 6 sı görünüyor doğum. Benimde bulantılarım çoktu ama 2 haftadır sadece sabahları kaldı.kan ilacı falan vermedi doktor kullanan varmı acaba 24 haftadan sonra kullanmaya başlarız dedi ayrıca kan ve idrar tahlili falan yapmadı ilk hamile olduğumu öğrendiğimde yaptırmıştık sizdede öyle mi acaba
Fatiheren_61 Rukkos kendi doktorum 12.haftalarda istemişti bazı tahliller .onun haricin de sağlık ocağında 2kez tahlil yaptırdım sonuçlarını dr.gösterdim
Elif92 Fatiheren_61 cnm ben minyon tipliyim bu yuzden de sanki cat cok dar olacak da normal dogum bana cok zor olacak gibi dusunuyorum belki yanlis ama cesaret edemiyorum
Fatiheren_61 [silindi] dr sormuştum normalde her ay tutan miğren ağrılarım hamilelikte tutmadı diye.bazı hormonlar miğren ataklarını önlüyormuş o yüzden tutmazmış.
Elifinannesii Elif92 bende minyonum ama iki normal doğum yaptım ;) hiç belli olmuyor bu işler iyi düşünün iyi olsun☺️
ilkanneilkbebek 21+1 erkek bekliyorum baya hareketli bizimki bu sabah atletle uzandigimda gobegimde bi saga bi sola tekmeleri gordum 😁 güçlenmiş iyice miniğim 4 kg aldım sadece göbekten füze gibi duruyor 😂
Elifinannesii Biz de 19+5 olduk, gördüğüm kadarı ile Ekim anneleri olarak genelimiz kız bekliyoruz :) analı kızlı teraziyiz inşallah çok seviniyorum bu yüzden:)) sanıyorum aranızda en çok kilo artışı olan benim tam 7 kilo almışım😬
Derya0707 Elifinannesii ben 8 🙈 ve bu 8 kiloyu 7-11. Haftalar arasında aldım Bi buçuk ayda aşırı iştah artışı ve bulantılar yüzünden şükür 12. haftadan sonra bulantılar geçti de 18+2 de hala Aldıgım o 8 kilo ile kaldım son 7 haftadır kilo almadım
Aby34 17+4 olduk biz de. Cinsiyeti kısmetse Çarşamba günü öğreneceğiz geyecanla bekliyoruz. Kızlar 1 aydır kontrole gtmedim sürekli stres yaşıyorum bebişin kalbi dursa belirtiler nasıl olur?
Elifinannesii Derya0707 bende her ay bir kilo gidiyordum ama son bir ay 3 kilo birden almışım şok geçirdim ama maşallah iştahımız yerinde olacağı bu😄