Tgbkpl Merhaba bende 19. Haftama yeni girdim .😊 Bol mide bulantısı kusmalı bir başlangıç yaşadık son 1 aydır ıyyim çok şükür. Bebise ikili gebelik testindeki uzman doktor yüzde yüz kız derken son muayenemde kendi doktorum yüzde yüz erkek dedi.😁 Detaylı ultrasonu bekliyorum kesin emin olmak için 🙄
Bebek33 Tgbkpl ya ne güzell darısıda benim başıma🥺bende 17+2 yim mide bulantım iştahsızlığım devam ediyor çok üzülüyorum acaba geçmiyicek mi die
Bahara Bebek33 merhabaa bende 17+2 deyim. Bebek hareketlierini hissettiniz mi. Ben 5 gün önce hissettim bidaha hissetmedim endişeleniyorum aynı hafta aynı gün görünce sorayım dedim 😊
Ozge3747 Bahara Ben de 16+6 yım canım sen 5 gün önce deyince ben de iki üç gün önce sanki pıt pıt gibi değişik bir şey hissettim bebek olduğunu düşündüm ama iki üç gündür olmuyor. 😔Nasıl ayırt edeceğiz bunu hiç anlamadım valla 🤷♀️
Fatiheren_61 Bahara benim 2.gebeliğim oldu halde hala anlam veremiyorum bebek hareketimi diye .ilkinde 21 haftalarda hissetmeye başlamıştım .erken mi acaba dıyorum
Bebek33 Bahara bir iki kere hissetmiştim bir hafta önce,şimddi hissetmiyorum dün doktor kontrolüm vardı şükür bi sıkıntı yok🙏🏻Sende tedirgin olma canım bişey yoktur allahın izniyle
Bahara Ozge3747 Of bende anlamadım ya ama gerçekten çok netti benimki bağırsak hareketi olunca belli oluyor zaten de ne bağırsak hareketi varr ne bebek hareketi valla çıldırıcam artık 😔 bide 2 bebeğimi kaybettim ben hep evham yapıyorum
Ozge3747 Bahara Sorma canım ya benimki de bağırsak hareketinden daha farklı gibiydi ama iki gündür olmayınca bu seferde bebek hareketiyse niye olmuyor diye takıyorum. Zaten yeteri kadar kaygılıyım😔Benim bebeğim de tüp bebek o yüzden çok endişeleniyorum. İyice bir hissedebilseydim.
Bahara Ozge3747 Allah yardımcımız olsun ya inşallah herkesin bu süreci yolunda giderde sağlıkla alırız kucağımıza 🙏🏻😇
Fasulyeveannesiii Fatiheren_61 bizde 19+4 üz kızımla ben 2-3 gündür onu hissediyorum ve cok hareketli bi kızım var başladımı durmuyor onu hissetmek harikaymış her an yokluyorum kıpırdıyor mu diye
Fatiheren_61 Fasulyeveannesiii maşallah ya eğer hissettiklerim bebek hareketiyse bizim kızın da. Maşallahı var abisi gibi hareketli olacak 😊en son kontrolde bacakları yukarı dikmiş sürekli popoyu kaldırmadılar bi duramadı 😊
eslmhsyn12 Fatiheren_61 merhabaaa 😊 bizde 18+5 haftalık olduk cinsiyetimiz erkek bizde 12.haftada falan öğrendik ama değişir belki diye pek birşey almadık özellikle mavi renkli şeyler 😂 kasık ağrılarım dışında bir sikayetiniz yok çok şükür 🤗
Fatiheren_61 eslmhsyn12 bende ilk 12 haftada söyledi dayanamadım 13+5 de tekrar gittim yine kız dedi .bu hafta yine sordum değişiklik var mı diye yine kız dedi .değişmez herhalde
Leylaacl Fatiheren_61 19 haftalik olacam bende pazar günu cinsiyetimiz erkek hic kilo almadim henüz ama doktor bebek 240 gr dedi mide bulantilarimiz cok şükür gecti 😍😍😍