Nasılsınız hanımlar bulantılar bitti mi cinsiyeti öğrenmeyen kalmamıştır herhalde..bebişleriniz nasıl?.en son ki kontrolüm dün gittim 17+5 .gelişimimiz iyi 208gr olmuş .bulantılarım bitti şükürler olsun ama çok sık acıkıyorum oruç tutamıyorum.47 ile hamile kalmıştım 51 olmuşum 😍hamilelikte olmasa bu sayıları göremiycem 😂😂cinsiyet konusunda da Değişiklik var mı sabırsızlanıyorum kıyafet almak için dedim .KIZ alabilirsin kıyafet dedi değişmez 😂😂