Hzlhakko benim ilk çocuğumda da vardi plasenta previa sezeryan la doğum yaptım sürekli kontrol altinda şimdi tekrar hamileyim yedi yıl sonra yine aynı dört aylık hamileyim kendine iyi bır doktor bul onun dediklerni uygula korkma sürekli yat gezme fazla doktorun sana gerekeni söylemiştir zaten riskli bı hamilelik evet ama kontrol altında doğum sağlıklı şekilde gerçekleşiyor benimde iki gün önce kanamam oldu fitil verdi kullanıyorum