Hzlhakko 11.haftada bebeğin eşinin aşağıda olduğunu öğrendim.Doktorum her şeyi yasakladı.Sadece yemek ve tuvalet ihtiyacı için kalkacaksın yüzde 90 düzelir dedi.Progestan 200 içtim.Proluton iğne vermişti.Bulamadığım için yaptıramamıştım.3 hafta hep yattım.14.haftaya geldiğimde 1 cm yukarı çıktığını,yasakları kaldirdığını söyledi.Sadece eğilmek yasak dedi.Böyle giderse normal doğum yaparsın dedi.Yarın kontrole gideceğim insallah tamamen çıkmıstır.Çok sık görülen bir durum.Doktorum internetten sakın saçma sapan seyler okuma,hepsi abartılı ve çoğu yanlıs diyor.Ilk hamileliğinse özellikle çıkıyormuş. 24.haftaya kadar kesin bir tanı konulmuyor.Erken gebelik haftalarında cok sık goruluyor.