Ozlmmkrgnn Hzlhakko suan 24 haftaligim 16. Haftamda yaşamıştım bu sorunu 2 hafta icerisinde düzeldi korkma bebek hareketlendikce aşağı inicektir
SemaG Hzlhakko bir kere oldu şimdiye kadar. Normal doğum çok istiyordum bu durumu öğrenmeden önce. Şimdi bende öyle düşünüyorum bebeğim iyi olsunda sezeryan da olurum.
cansucan07 Ben de ayrıntılı ultrasondan beri bekliyorum kızlar ama malesef çıkmadı 37+3 teyiz . Yarın nasip olursa sezeryanla doğum var. Çıkmayınca çıkmıyor. İnşallah sizinki düzelir 🙏🏻