Kızlar merhaba moralim çok bozuk bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi ? 13 haftadayım bebek eşi aşagıda küçük bir kanama alanım varmış fitil verdi normal Doğum olmayabilir dedi kahverengi lekenmem var fitil kullanmaya korkuyorum bayağı düzelen yada bununla ilgisi yapılması gerekenler nelerdir 😔😔