yacem Kendini üzme inşallah sizd ebir bebek sahibi olursunuz Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏🏻 olmaz ise de yetiştirme yurtlarından bir bebek alsanız annelik doğurmak demek değil ki onun size sımsıkı sarılıp yanınızda olması.. Anne diyen biri olması, anneye ihtiyacı olan yavrucağa yuva olmanız.. Çok güzel ve yapılabilir bir şey 🙏🏻 Evlat her türlü evlattır.. Sadece bir öneri benim ki Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🌸