yacem tam 7 yil bende bu hissleri yasadim ama hic bebeyim olmucak gibime geliyordu cunki hic hamilelik olmamisdi 7 yil icinde her ay test edib ama bos cikmasi nedir cok iyi bilirim. Ama Allahim o mucizeni banada yasatdi sonunda 20 haftalik hamileyim cok sukur hersey iyi gidiyo. Demem oki umudunuzu itirmeyin herseyin bir zamani var Allah ne zaman isterse o zaman ol der olur. Kendim cok cektim diye simdi her gece her sabah her bebeyimin hareketini hiss etdiyimde Allahima Dua ediyorum tum evlat hasreti cekenlere bu guzel duygunu yasatsin diye Insallah Sizinde olur birgun sadece sabr edin Allah sabr edenleri sever ve birgun mukafatini verir. Insallah biz hamilelerde sagsalim kavusuruz bebeyimize❤