yacem canımben bahçeci tüpbebek merkezinde yaptırdım bizim çok fazla tuttu aksilikler yaşadık tedavi iptal oldu tekrar baştan aldık falan derken bu merkezde 50 bin harcadım ama şükür sorunum bulundu ve tuttu hep sorununuz yol demişlerdi ama biz 13 yıl evli başarısız 4 deneme olduğu için bize yapılmayan test kalmadı sizin ilk olucağı için en fazla 10-15 harcarsınız görüşmeye gittiğinizde doktor zaten her ikinizdende gerekli testleri isteyecek rahim filmini isteyecek herşe tamam olunca sorun varsa tedavi edilecel yoksa tüpbebek ilaçlarına geçilecek başkayacaksınız sanırım eşinde problem onun tedavisi uygulanır biraz sabır isteyen bir süreç ama doğru doktor doğru tedavi sonuca ulaştırır sizi ben çapadada denedim 2 tane orada da biri tuttu ama kimyasal gebelik oluştu çapa da da denyebilirsiniz gerekli testleri araştırmaları en azından orada yaptır para ödemezsin gereksiz