Merhabalar ben sanliurfa da ogretmenim. Ilk once imran ayhanla basladik ama icime sinmedi. Cok yogun oldugu icin ilgisi az. Simdi esra ünal a gidiyorum memnunum metrolife da. Tavsiye ederim. Forumda okumustum daha once onermislerdi. Ilgisi cok iyi. Esra hanima giden baskalari da var miii?☺