Asli2663 sözleşmeli öğretmenlik zımbırtısı kalksaydı iyi olacaktı doğudan doğuya bile tayin verilmiyor ben de en azından bi sene olsun aylıksız izin kullanayım diyorum 😒 Urfa’da görev yapsaydım devam ederdim göreve hatta 37ye kadar dayanır sonraya izin aktarırdım sonrası süt izni bence sizin gibi de çok iyi ☺☺ Sonuçta ders saati çok amenna bi şey olmadığı sürece evle de ilgilenebilecek şekilde 8 5 çalışanlara göre çok çok iyi 👍🏻