_TazeAnne_ ben Gülnur hanımın soğuk olduğunu düşünüyorum ama muayene esnasında öyle inançlı konuşuyor ki o an içimi ferahlatıyor açıkçası. Normal doğum yanlısı olması da iyi geldi. Başka bi doktora da muayeneye gitsem mi diye düşündüm de sonra biraz araştırdım yok dedim kendimce soğuk falan ama çok bilgili ve inançlı ayrıca başka doktora gittikçe kafam karışacak. Biraz daha araştırdım Gülnur hanımdan memnun olanlar da çokmuş. Bakalım artık nasip ☺