Domatesimm veysel bey e gidiyorum ben ama 2 hafta sonra bülent bey e gidecem inşAllah ikiside çok iyi doktor ikisinide tavsiye ederim gözüm kapalı.. veysel bey konuşup çok güzel anlatıyor için rahatlıyor ilk gebelik olduğundan endişeli oluyor insan ister istemez, bülent bey de çok kaliteli işini çok çok iyi yapan biri duyduğum kadarıyla 6. Ayıma kadar ikisinden birini karşılaştırıp doğumu ona yaptıracam İnşAllah Rabbimin izniyle