Esramese Ceylannbeyzt bebek hareketlerinde yavaslama yaptimi sizde benim oglum cok hareketli 1dk durmaz ama o fitilden sonra cocuk hareket etmez oldu cok nadir hissediyorm
Ceylannbeyzt Esramese yok hayr hatta günde iki tane ye cıkardı doktorum ama yinede öyle bişi hissetmedim zten belli zmanları var o saatlerde sadece hareket ediyo
Esramese Ceylannbeyzt benimkinde oda kalmadi nerdeyse ilactan sonra zaten 6aydan beri dogum pozisyonunda 😔😔
Ceylannbeyzt Esramese benmki de doğum pozisyonunda hatta yemekle lavobo dışında kalkma 36 haftaya kadr dedi baya aşağı inmiş çünkü ama hareket konusunda bişi diyemicem canm git görün bi istersn için rahat etsin
HulyA60 AyEr geçmiş olsunn kuzum iyi misin bi doktora göründün mi bende fazla ayakta kaldıgımda veya iş yaptıkdan sonra uzandıgımda agrıyor ama geneldede oluyodu öyle benim
AyEr HulyA60 cok sukur gectı kuzum Pazartesi kontrolum var ben sezeryan istedim doktorum normal yapabılırsın dedı ama ben sezeryan dedım 🥰korkuyorum normal dogumdan
HulyA60 AyEr oh iyi sevindim canım geçmesine ☺️ Hayırlısı olsunn sağlıklıca gelsinde bende normal istiyorum ama bakalım durumlar ne göstercek 🥰 bugünde benim doktor günüm nstye gircek miyim acaba 31+3 üm ☺️❤️🙏
AyEr HulyA60 normalde 35 de alıyorlar benım oğlum gelmek ıstedıgı ıcın erken gırdık bebegın durumundan haberdar et canım benım🥰🥰
HulyA60 AyEr yaa 🥰 sabırısz prensss hemem gelmek istiyor demkki hayırlısyla sağlıcakla gelsin inşallah 🥰🙏🙏 tamam canımö haberdar ederim aa. Bu arada kafasındaki kist geçmişti 26 haftada kaybolmuş doktorum öyle söylemişti sanada haber veriyim dedim ☺️☺️
AyEr HulyA60 ya cok sukur rabbımme hıcbır sıkıntı olmaz ınsallah bebeklerımızın ben sana demıstım gecıcek dıye cok sukur ❤️❤️
HulyA60 AyEr aynem kuzumm çok şüküre bende üZmedim kendimi ve bebegimi senin ve burdaki bana söyleyen annelerin dedikleriyle çok şükür ayakta durdum geçecek diye güçlü durdum 🙏☺️ Çok şükür 🥰
HulyA60 AyEr aynem kuzumm çok şüküre bende üZmedim kendimi ve bebegimi senin ve burdaki bana söyleyen annelerin dedikleriyle çok şükür ayakta durdum geçecek diye güçlü durdum 🙏☺️ Çok şükür 🥰
HulyA60 AyEr aynen öyle canım maşallah ki bende dün hastaneye gittim raporumu yazdı doktor 31+6 görünüyormuş iyi maşallah herşey yolunda baş aşagıdaymış 😍😍☺️☺️🙏😁