HulyA60 AyEr aynen öyle canım maşallah ki bende dün hastaneye gittim raporumu yazdı doktor 31+6 görünüyormuş iyi maşallah herşey yolunda baş aşagıdaymış 😍😍☺️☺️🙏😁
HulyA60 AyEr 1800 gr dedi doktor haftasına göre normalmiş kuzum evet artık evdeyim 🙏🙏☺️☺️🥰🥰 seninki kaç kilo kuzum 🥰
ebrarmom08 AyEr valla suan deli gbi bnmde agriyor ama benmki temzlige utuye kaptrdm kendmi fazla yordum ondan 😌
ebrarmom08 AyEr kız nası yormıyım persembe cuma evi temizlicez sonra bayram sonrasi zaten doguma bisi kalmiyo 😂
AyEr ebrarmom08 benımde doguma cok az kaldı annem gelıcek arıfe gunu sonra ev temızlenıcek bebegın esyalrı yıkanıp utulendı zaten o yuzden cok sukur sıkıntım yok ama erken gelme olasıgı cok yuksek hep yatıyorum