Tugcehar87 Pinkbabe kolay mı oluyor yani doktor bana da boyun kaldırır dedi başka da birler denedi daha benimde boyum 1.75 biraz anlatabilirmisin nasıl yaptın 🙏🤗
Pinkbabe Tugcehar87 Aynen öyle çok kolay oldu canım nişanım geldi hoc sandım yoktu o gece yattım uyudum hastaneye gitmedim sabah 7 de wc kalktım o an suyum geldi bir panik havası tabi 😂 doktorumu aradim oyalan dedi ama korktum ben duşumu aldım hemen gittik hastaneye ilk muayene ettiler sıfır sanci bende açılma da hic yok ama sürekli suyum geliyor suyunun rengine falan bakıldı eve gönderildim sancin siklasinca gel dediler eve gittim ojelerimi sürdüm makyajımı saçımı yaptım o arada regl sancısı gibi geliyordu ara ara düzensiz sancılar 😂 öğleden sonra 3 gibi aniden şiddetlendi evde ıkınma hissi geldi yere oturdum korkudan 😂 hemen apar topar gittik beni muayeneye aldılar ebe geldi o cümleyi kurdu boyun uzun işimiz uzun sürmez harika falan dedi aşırı moral oldu bana ama onca sancıya sadece 2 cm aciklik vardi orda dünyam karardı sandim odaya geçtim sancılar ediyor tabi saat 16:15 gibi yaklaşık 45 dk sonra tekrar muayeneye aldılar ki hemen bebeğin eşyalarını alın dediler hasta bakıcılara ne oluyor dedim saçları görünüyor gelmis aciklik 10 cm. Ben sana demistim dedi o an doğurdum sandim zaten 😂 16:28 3. Ikinmada bebeğimi kucağıma aldim minik bir kesi olmuş tabi ki onu da hic hissetmedim hep dua ederim tüm hamileler benim gibi doğursun inşallah diye simdi 2. Bebeğimi bekliyorum inşallah bu da öyle kolay doğar sağlıkla canim 💕
Betusunannsi Bacak boyu uzun olan kolay dogum yapar diye birsey duymuştum ben de. Onunla ilgili birsey mi acaba ya?
Tugcehar87 Pinkbabe ay valla içimi ferahlattın kaç zamandır yatayım sezeryan olayım diyordum ondan da korkuyorum bakma da ben uyurken işte diye düşünmüyorum allah razı olsun valla hayırlısı ile al gene inşllah bebeğini kucağına annanem de benim kolay doğum yapmış hep o derli birde kolay olunca ötekiler daha kolay diyor annem senin ilk doğumun gibi olmuş Dayım üçüncü tam bir buçuk saatte sancısı açılması ve doğumu olmuş inşallah senin gene kolay olsun benim de öyle olsun 🤗😘
Pinkbabe Tugcehar87 Amiiinn canim benim inşallah sağlıkla alalim bebeklerimizi kucağımıza 💕 Kaç haftalık hamilesin ilk mi senin bebeğin ☺ Bi de sanırım aynı yaştayız 87 doğum tarihinse 🤗
Tugcehar87 Pinkbabe evet benim ilk bebeğim 34+5 haftalık hamileyim evet 87 liyim 😂 aynı yaştayız yani sen ne kadarlık hamilesin
mrsdoruk Ozlemsvr valla dediğim gibi ilk defa böyle bir şey duyuyorum şaşırdım doğrusu bence ne boya ne kiloya ne de yapıya bakıyor yapılı olan kuzenim normal degil de sezaryen yaptı kızın çatısı müsait degildi
hllaltas25 Asiaygt boyla ilgisi olduğunu sanmıyorum kısa boylu bir çok arkadaşım normal doğum yaptı 1.50 olan
Pinkbabe Kisa boylu olanlar kesinlikle normal doğum yapamaz diye bisey yok zaten kimse bunu iddia edemez bana göre ancak uzun boylu olanlar kosa boylulara oranla daha kolay,rahat ve kisa surede normal doğum yaparlar diye doktorlarda söyler deneyimleyenlerde🤗
Pinkbabe Tugcehar87 Ya benim bildirimlerim bana çok geç ulaşıyor son guncellemeden sonra yazdığını simdi gördüm kusura bakma canim:(( Sen yolun sonuna gelmişsin maaşallah sağlıkla kucagina al bizim yolumuz uzun daha 12+2 ☺ Cinsiyeti ne bebeğinin 💕