merhaba arkadaşlar.. bugün 28+4 olduk ve doktor randevum vardı.. doğumumun nasıl olacağını sordum bunu belirlemek için erken olduğunu söyledi 1 ay kala belli olur doğum şekli dedi ama boyum kısa olduğu için normal doğuma alamayacaklarını söyledi bi de bebeğimin gelişimi 1 hafta önde gidiyormuş kilosu da fazla böyle giderse normal yapamazsın dedi..sezaryen olmak istemiyorum ama boyunu ölçeriz eğer 1.50 den az çıkarsa sezaryen olursun normale alamam dedi.. benim sorum boyu 1.50 ya da daha kısa olup da normal doğum yapan var mı çevrenizde? şimdiden teşekkürler 😊