Pinkbabe olsun 😂erkek benimki ya evet sonuna geldim hayırlısı ile de sonlandırırım inşallah bugün gittim doktora 3 kilo olmuş ama ters duruyor bebek büyük ihtimal sezeryan olacağım haziran ortasında sende hayırlısı ile geçirirsin bebeğini kucağına alırsın inşallah