18 şubatta kürtaj oldum canım 10haftalık olması gereken miniğin gelişimi 5,5haftada kaldığı için biz hiç kalp atışı alamamıştık.Doktorum 2.gebelikte önlem amaçlı kan sulandırıcı filan vereceğini söylemişti,kürtaj sonrası 4.reglimi olmadım, gebeyim şuanda ve direk ilaçlara başladık coraspin,progestan ve iğne olarakta oscapar..Canını sıkma dua et Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻