Arkadaşlar, tüp bebekle hamile kalmıştım 8+5teydik.. dün rutin kontrolüm vardı ve doktor bebek büyümüş ama kese büyümemiş 7+5 gözüküyor kesen, kalbi durmuş hemen alalım dedi. Biz tabi kalakaldık. Doktor ısrarla almak istedi. O sırada kendisine coraspirin kullandığımı hatırlattım aaa doğru ya falan dedi o zaman yarın gel dedi. Tedirgin oldum; tüp bebek doktorumu aradım; vajinal ultrasondan bakmadan kesin kalbi durmuş diyemeyiz seni ümitlendirmek istemiyorum ama kürtaj geri dönülemez bişey o nedenle benim de kontrol etmem gerek yarın atla gel ama zaten sana kürtaj yapmayız diğer tedavin için doğal düşük yapmanı sağlarız öyle bir durumda dedi. Dünden beri okuyorum araştırıyorum bu haftalarda kalp durması genellikle kanda pıhtılaşma ile ilişkilendirilmiş.. bebekte kromozomal sıkıntımız yoksa muhtemelen kanda pıhtılaşmam var. Bu testleri yaptıracağım..sizlere iki sorum var; düşükten ne kadar süre sonra hamile kaldınız? Bir de kalbi durdu denilip de başka doktora gidip kalp atışını duyanlar var mı ? 😔