Kromozom testi muhakkak yapılmalı ki kan pıhtılaşması olup olmadığı öğrenilsin.ben ilk düşükten sonra dr değiştirdim.yeni doktorum ilk kromozom testini istedi ve pıhtılaşmam çıktı.hamile kalır kalmaz iğneye ve coraspine başlayacağız dedi.uzun süre hamile kalamadım, ilaç, çatlatma ve en son aşılama tedavisi oldum yine olmadı..artık oluruna bıraktığım ay hamile kaldım şuan 23 haftalık hamileyim.iğneyi 4. Haftadan beri kullanıyorum coraspinle beraber..kürtaja gelince en az 2 doktora görünmeden kürtaj olmayın.muhakkak görünün 2 ayrı hekim kalbi durmuş dediğinde kürtaj olun.kürtaj ve sonrası çok sıkıntılı süreç.