Bende Diyarbakırdayım ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde erkek doktor tercih etmedikçok iyi bi doktor bulduk çok memnun kaldık 10 yıl ara verdim şuan ikinciye hamileyim ve yine aynı doktorumu tercih ettik doktorumdan çok memnunum
İşini en iyi yapan bayan doktorlardan birisidir kendisi ben bi muaneye gittiğimde en az 45 dakika ultrasonla muane ediyo 1 saatte ayrı oturup sohbet ediyoruz beni çok rahatlatıyor dinliyo anlatıyor ben soruyorum cvplıyo Güler yüzlü Harika bi doktor kendisinin özel muanesi var muanelerini özel muanesinde yapıyor doğumlara memorale gidiyor özel muane ücreti 200 tl biraz pahalı aöa değiyo normal Doğum 4 bin sezerya Doğum 5 bine giriyo özel olarak benim doğumum özel olacak ve doktorum girecek Doğuma 4 bin alacak ilk doğumumuda kendisi girmişti ben normal Doğumdan çok korkan biri olarak doktorum sayesinde normal Doğum yapmıştım şimdi yine onun desteğiyle normal Doğum yapacak inşallah doktorumun adı Aynur Sarıhan gitmek isteyen annelere Bilgi olsun