Doğumu nasipse memorial de neval hanım da yapıcam. Doğum iznindeydi o yüzden geçici olarak fatma hanıma gitmiştik ondan da memnundum bikaç defa genesiste acildeki mehmet beye gittim hepsinden daha memnun kaldım. Çok ilgili güler yüzlü sohbet ederek uzun uzun inceliyo 😌 şimdi memorial de neval hanım doğum izninden döndü ona gidiyoruz ondan da memnunuz eğer memorial olmasaydı genesiste mehmet beyi tercih ederdim ama acil doktoru doğuma giriyor mu bilmiyorum.