PasaninAnnesi bende cok doktor degistirdimmm ama en iyisi pinar hanim yarim saat ilgilendi bebge bakti ben sormadan herseyi souledi cok iyi inceledi bebegi bana bol bol bilgi verdi tavsiye ederim randevusu uzun 1 ay sonra ama olsun zaten hafta da 1 kontrol veriyorlar ayrica baska onemli bise olursa hemen gel alirim diyor