Aysegolcuk uzun zaman yazmayinca anladim zaten kesin doğum yapti ddm 🤗 gözün aydın canım. Sağlıkla büyüt insallah bebisini. Bende durum ayni. Akşama aciklik artmis mi diye kontrole gidicem. Artmissa belki beni de yatırır. Yürüyüş falan yapiyorum ilerlesin diye😥 senin neden zor oldu suni falan mi verdiler.