Eed7 sancı gidip geliyor mu canım? Benim ilk önce adet sancısı gibi Ağrı girdi karnıma gidip geliyordu bel Ağrım hiç olmadı ondan sonra şiddetlenmeye başladı karnımla popom çok ağrıyordu 😂😂 sancı gelince kendimi yerlere atıyordum okadar kötü bir sancı ki nasıl bir sancı olduğunu bile anlatamam seninde doğum sancıların başlamıştır sonradan şiddetleniyor dakika tutmaya unutma 🙂