ayserdemmm Aysegolcuk Rabbim hayırlı doğumlar nasıp etsin canım kolay olur inşallah darısı bize 🤲🏻 Normal mi olacak Allahın izniyle
MiniAzraa Aysegolcuk Rabbim yar ve yardımcın olsun.Bu saatte sorcam kimsem yok acaba rica etsem ordaki hemşirelere sorar mısın k.bakma ama çok agrım sancin varsa sorma
Aysegolcuk MiniAzraa Amin canım Rabbim sağlıkla kucağımıza almaya nasip etsin 🤲🏻 Suan yanımda hemşire yok ama şikayetin neyse bana sorabilirsin ben bilirim belki
MiniAzraa Aysegolcuk 40 haftalığım gectimde 2 gündür hatta 3 gündür sıvı sulu akintim var 1 cm açılmam varmış ondan mi yoksa bebeğin sıvısını
Hazelkrnz Aysegolcuk Rabbim bu mübarek ayda yar ve yardımcın olsun bi avazda kurtarsın, sağlıcakla al kucağına inşallah 🙏
Neylin Aysegolcuk RABBİM bir Avazda hayalini bile kuramayacagınız kadar güzel ve Kolay bir Doğum nasip etsin .büyük sıkıntılarım var dua edin bize de olurmu🙏
Aysegolcuk Neylin Amin canım Rabbim sağlıkla kucağımıza almaya nasip etsin bütün anne olmak isteyen kucaklarını boş bırakmazın🙏 Tabikide dua ederim ❤️
Erolimran Aysegolcuk rabbim dilediğin gibi bi dogum nasip etsin canım kucağına sağ sağlık alırsın inşallah bebeğini tüm dogum yapacak annelere duamdır bir avazda doğururuz inşallah
FMS Aysegolcuk Ayyy çok heyecanlı 🤗 rabbim bir avazda kurtarsın inşallah canım 🙏🏼 Darısı da bizlere olsun 39+3 olduk da 🙈🤭 Doğum hikayeni dört gözle bekliyorum, sağlıkla al kucağına bebeğini inşallah ☺️🧿🙏🏼
yagmurtpl Aysegolcuk canım hayırlı haberlerini bekliyoruz Allahım sağlıkla kavuştursun yavruna inşallah 🙏🙏🙏
MiniAzraa Aysegolcuk evet beyaz seffat renkte su gibi ayni cok fazla oluyo 1 cm açılma varmis ondan mi acaba
Neylin Aysegolcuk ALLAH razı olsun canım ,dualarım seninle ,İNŞALLAH tez vakitte çok güzel Doğum hikayeni bekliyoruz 🙏❤️