NurBur olabilir 😔 bi de erkek bebekler biraz geç gelir derler. Zamanı var demek ki, hayırlısıyla kucağına al inşallah 🤲 ilk kızımda bende İstanbul’da annemlere gelerek Doğum yaptım. Gelmedi, gelmedi, babası geldiği gece sancım başladı. 36 saat sancı sonunda suni alarak doğurdum 😉