NesliCan1 İnanın haftalardır yürüyorum 3-4 km, hurma yiyorum, hareketli bi insanım normalde çalışıyorum zaten ama öğrencilerle zor oluyor diye 32 de ayrıldım okuldan, bebeğim aşağı inmiş ama sancım yok işte nstde bile çıkmıyor beklemek istiyorum ama kilosu artarsa normal doğuramazsın zaten dedi doktor sanırım çatım o kiloya müsait değil yoksa doktorum normal doğumdan yanaydı hep, hatta sezaryeni ben sordum, ama bende çok zorlanıyorum koca karınla o yüzden 27 sine kadar bekleyip tüm haftalarını doldurunca bi karar vereceğim çünkü doğum iznim de bitiyor artık