Şu an 33 +3 uz ama Dr bebeğimin iri ve basının haftasından büyük olduğunu söyledi .Dr um hep normal doğum taraftarı ama bebek böyle giderse 4 kiloyu geçebilir ve seni zorlamam sezeryana alırım dedi .bence de zorlamaya hiç gerek yok sadece sezeryan da olsa anne bebek dostu sezeryan olmalı planli olmamalı bebek ne zamana gelmek isterse o zaman alınmalı