Etlik zübeyde hanım mı aman aman oğlumu 3 sene önce orda doğum yaptım bi daha adım atmam suni sancıyla doğum yapmak zorunda kaldım çok sancım olduğu için biraz fazla ağladım bağırdım eğer sesi çıkmayan bi insan olsaydım daha fazla ezerlerdi o halde bile defalarca gelip ne bağrıyosın seni mi dinliycez diye defalarca kez tartıştık