Eminer kubrablt ozaman coskun beyden şaşma benm ilk hamileligim nigdeden gelin geldim cok arastirdim eşim özele gidelim desede bu doktorda ısrar ettim ozelede gittim bunun kadar ilgilenmediler lokman hekimde cok memnun kalirsin
Merveemr06 kubrablt evet canım çok doğru demedikleri kalmadı ama cevaplarını verdiğim için beni çok etkilemedi
Elifiniz11 kubrablt canım ben kontrollerime pursaklar devlet hastanesi doktorum vefa şakara gittim. Orası özel gibi ilgileniyor yeni açıldığı için doğum hanesi yok. Doğum hanesi olmadığı için zekai tahirde doğum yaptım orası da özel gibi doktorları çok ilgili ve bilgililer.
Ozlem_75 Glstan peki orada odalar nasıl acaba bende doğumda gitsem beni alırlar miki bilginiz var. Mı odalar kaç kişilik refakatcı kalabiliyor mu
Ozlem_75 Ilkheyecanim etlik Zübeyde de mi ben oraya gidiyorum da ama evim Sincan da acil birsey olursa diye Nafiz köreli nasıldır
kubrablt ya kızlar doktorlar mı çok bilgilendirmiyor yoksa ilk hafta diye mi böyle anlamadım ben soruyorum kaç haftalık olduğu görünüyor mu diye öle cevap veriyor ultrasona bakıp gönderiyor sadece
Ozlem_75 Ilkheyecanim tamam canım teşekkür ederim peki bakarlar mı su an 35 haftalığım ve Bebek ters dedi doktorum
Ozlem_75 Ilkheyecanim teşekkür ederim sağolasın gideceğim inşalalh hangi doktor önerirsiniz randevu alayım hemen
Ilkheyecanim Ozlem_75 rahime hanıma başladım canım randevusu çok zor bulunuyo hemen bi bak istersen sistemden
EvlatKalbinMeyvesi Betusunannsi canım bende çok geç öğrendim cinsiyeti pursaklar da duru tıp merkezi var 30 TL ödeyip cinsiyet öğrenebilirsin eğer pozisyonu uygun değilse çikolata falan ye 5 dkya geri gel diyorlar söylemeden yollamıyorlar istersen aklında bulunsun
Zeyneptaylan AynurDemir bende sonay hanıma gidiyorum 3 aylık oldum.3 aydır ona gidiyorum iyi biri güzel ilgileniyor
AynurDemir Zeyneptaylan 39 + 4 deyim. Cok tatli ilgili bilgili bi bayan ben memnun kaldim acikcasi bı sıkıntı yasamadim 🤗