kubrablt ben dr sami ulus hastanesine gidiyorum her iki yerleşkesinede. Hangi yerleşkede dra randevu bulursam ona gidiyorum. Drları çok iyiler. Ücretsiz gebe okulu da var ona da yazıldım. Lâkin evime çok uzak olması, randevuya her gittiğimde eşimin işten izin almak zorunda olması sebebiyle değiştireceğim içim el vermeye vermeye. Özel hastaneden devlet hastanesine döndüğü için baya iyi beştepe yerleşkesi. Tavsiye ederim. Birçok drunda da kontrol oldum.