AselAlaraa 33. Haftamda tansiyon yükselmesiyle hastaneye yattım koridora dahi çıkarmıyorlardı bayılırım die 15-16 çıkan tansiyonum ilaçla birden 10-11 e düşüyordu yığılıp kalıyordum 1 hafta sonra bebek hareketleri durmak üzere denildi acil sezeryana alındım 16-11 tansiyonla bebek küvöze alındı ben 1 gün boyunca normal odaya çıkamadım değişk bi serum takıldı ve her saat başı kan alındı artk kollar bilekler bitti ayaklarıma geçmek istediler 1 haftada öle yattım 2 hafta koridor dahi çıkmadım hastane çıkışı dışarısı insanlar bana garip geldi o gündür sürüyor