Sedaelif006 rica ederim.Bu arada yaşadıklarınız anksiyete atakları.Bulantı,baş dönmesi,nefes alamıyor hissi,yabancılaşma,çıldırma hissi...Bunlar ataklarda sık karşılaşılan şeyler.Ne yazık ki ‘bana da oluyor,derin nefes aldım,çıktım yeşilliğe baktım geçti’durumu değil bu.Sizin yaşadığınız farklı,her insanda olan anlık ya da günlük sıkıntılardan değil ama yalnız da değilsiniz.Doktor işini ertelemeyin,böyle gebelik bitmez.