Sedaelif006 esasında ara ara hepimize oluyor fark etmiyoruz bile bunu, sen sadece biraz daha farkında yaşıyorsun öyle düşün :) şimdi üç derin nefes al ver dört seferde geri ver inan bana düzenli yaptığında sakinliyorsun ☺️ ağlaman sorun değil ama panikten kurtulmaya çalış önce. elini yüzünü yıka, dilersen iki rekat namaz kıl. her şeyden önce kendine sakinleştirici telkinlerde bulun ve bu tip durumlar için bir yöntem belirle. rabbim şifa versin inşallah..